Cases

Maak kennis met de activiteiten van Aceera zoals de inzending op de Floriade in 2012 namens de aspergebranche, promotie activiteiten naar de consument toe in samenwerking met 24 Kitchen, en de deelname aan het Euro Asper, het Europese Aspergecongres in Madrid in 2012.

Floriade
Onder de naam Aspergepaviljoen 2012 werd tijdens de Floriade 2012 in Venlo de asperge onder de aandacht gebracht. Drie partners: Aceera bv (uitvoerende projectleider), ZON fruit & vegetables en de Landelijke Kerngroep Asperge van LTO Vollegrondsgroente.net vormden de basis voor de grootste aspergebeleving ooit.
Met behulp van sponsors, vrienden en uitvoerders werden Floriadebezoekers 186 dagen lang op verrassende wijze geconfronteerd, geïnformeerd en geïnspireerd. Lees meer.

24 Kitchen
Voor de promotie van de Nederlandse asperges heeft Aceera in 2012 een TV-campagne plaatsgegehouden van 12 april  tot en met 20 juni op de nieuwe digitale kookzender 24Kitchen. Tijdens het gehele aspergeseizoen was er elke week aandacht voor de Nederlandse asperge, zodat de  Nederlandse consument productkennis, gebruiksmogelijkheden en recepten kreeg .De campagne werd verder ondersteund via de websites van Aceera en 24Kitchen evenals via de social media.

Euro Asper
Het Europese congres voor telers en handelaren in asperges wordt elke twee jaar gehouden in een ander Europees land.Het congres biedt de branche een blik buiten de grenzen en op de toekomst. In 2008 organiseerde Aceera dit congres. Het eerstvolgende Euro Asper zal gehouden worden in 2014. Meer informatie zal tegen die tijd worden gecommuniceerd via www.euroasper.eu. Lees meer.

 _________________________________________________________________________________________________________

Teboza

 

Met een ervaren adviseur, die de aspergewereld kent, kan kennisuitwisseling met Aceera een positieve bijdrage leveren aan de bedrijfsvoering."
Jaap Dings, aspergeteler